Vyhledávání
V závislosti na připojení k internetu, stavu PC a množství dat může vytvoření ceníku trvat až několik minut.
Reklamace
- Za záruční doklad je považován daňový doklad (faktura), zjednodušený daňový doklad (paragon), popř. záruční list, je-li k výrobku vydán.
- Délka záruky, pokud není stanoveno jinak, je u všech výrobků 24 měsíců.
- Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v reklamačním řízení.
- V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje.
- Reklamace se vyřizuje výhradně v prodejních místech společnosti PEAL a.s.
- Při reklamaci je nutné předložit spolu s reklamovaným výrobkem také nabývací daňový doklad.
- Dodavatel vyplní se zákazníkem reklamační protokol. Zákazník obdrží jeho kopii.
- V případě zaslání reklamovaného zboží poštou, musí zásilka obsahovat také kopii dokladu o jeho nabytí, vyplněný záruční list (pokud byl s výrobkem předán) a detailní popis závady.
- Zboží by mělo být v původním obalu a musí být v úplném stavu.
- Zboží musí být vyzvednuto do 30-ti dnů po výzvě, kterou zákazník obdrží od dodavatele. Nebude-li zboží ve stanovené lhůtě vyzvednuto, propadá bez náhrady.
Nárok na uplatnění záruky zaniká:
- pokud zákazník nepředloží záruční doklad, resp. záruční list
- vypršením záruční doby
- porušením ochranných pečetí a nálepek
- mechanickým poškozením zboží
- poškozením zboží při přepravě
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají doporučenému prostředí
- neodborným zacházením
- nadměrným zatěžováním
- bylo-li zboží poškozeno živly.
- Za neoprávněnou reklamaci může prodávající kupujícímu vyúčtovat náklady spojené s vyřízením takové reklamace.
- Pro případ reklamace výměnou si společnost PEAL a.s. vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
- Reklamační řád je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně a písemně ujednány jiné záruční podmínky.
Společnost PEAL a.s. si vyhrazuje právo na změny reklamačního řádu.