Reklamace

  • Za záruční doklad je považován daňový doklad (faktura), zjednodušený daňový doklad (paragon), popř. záruční list, je-li k výrobku vydán.
  • Délka záruky, pokud není stanoveno jinak, je u všech výrobků 24 měsíců.
  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v reklamačním řízení.
  • V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje.
  • Reklamace se vyřizuje výhradně v prodejních místech společnosti PEAL a.s.
  • Při reklamaci je nutné předložit spolu s reklamovaným výrobkem také nabývací daňový doklad.
  • Dodavatel vyplní se zákazníkem reklamační protokol. Zákazník obdrží jeho kopii.
  • V případě zaslání reklamovaného zboží poštou, musí zásilka obsahovat také kopii dokladu o jeho nabytí, vyplněný záruční list (pokud byl s výrobkem předán) a detailní popis závady.
  • Zboží by mělo být v původním obalu a musí být v úplném stavu.
  • Zboží musí být vyzvednuto do 30-ti dnů po výzvě, kterou zákazník obdrží od dodavatele. Nebude-li zboží ve stanovené lhůtě vyzvednuto, propadá bez náhrady.

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • pokud zákazník nepředloží záruční doklad, resp. záruční list
  • vypršením záruční doby
  • porušením ochranných pečetí a nálepek
  • mechanickým poškozením zboží
  • poškozením zboží při přepravě
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají doporučenému prostředí
  • neodborným zacházením
  • nadměrným zatěžováním
  • bylo-li zboží poškozeno živly.
  • Za neoprávněnou reklamaci může prodávající kupujícímu vyúčtovat náklady spojené s vyřízením takové reklamace.
  • Pro případ reklamace výměnou si společnost PEAL a.s. vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
  • Reklamační řád je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně a písemně ujednány jiné záruční podmínky.

 Společnost PEAL a.s. si vyhrazuje právo na změny reklamačního řádu.

Nezmeškejte naše akce a slevy!

Jednoduše se přihlaste k odběru novinek a využijte exkluzivních výhod!