Vyhledávání
V závislosti na připojení k internetu, stavu PC a množství dat může vytvoření ceníku trvat až několik minut.
Nealkoholické nápoje / Limonády
Coca-Cola 0,33l plech
Balení: 24
Kód: 45006900
Běžná cena: 335.76 Kč
268,80 Kč bez DPH
325,25 Kč s DPH
Detailní popis výrobku
Popis:
Coca-Cola 330ml
Skladování:
Uchovávejte v chladu a suchu. Nevystavujte přímému slunečnímu světlu.
Kontaktní informace:
Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.
P.O.Box 2
Českobrodská 1329
198 21 Praha 9 - Kyje
Infolinka: 283 015 801
www.coca-cola.cz
Marketing značky:
Značka, která představuje naši vlajkovou loď, je nejprodávanějším výrobkem společnosti a ne náhodou také nejoblíbenějším nealkoholickým nápojem na celém světě. Tělo, duši i mysl osvěžující Coca-Cola se ve Spojených státech prodává od roku 1886 a stal se z ní miláček mladých i všech těch, kdo se jako mladí cítí.
V České republice se charakteristická konturovaná láhev objevila poprvé v roce 1968 a od té doby je i zde Coca-Cola k dostání v různých baleních. V roce 1985, kdy byla ve Spojených státech a v Kanadě dodána do distribuce se změněnou chutí, zareagovali lidé zcela bezprecedentně důrazným protestem. Po třech měsících se pod názvem Coca-Cola Classic začal do obchodů dodávat opět nápoj s původním složením. Popularitu produktu výstižně dokládá, že po výrazu O.K. je Coca-Cola druhým nejznámějším mezinárodně srozumitelným výrazem na světě.
V České republice se charakteristická konturovaná láhev objevila poprvé v roce 1968 a od té doby je i zde Coca-Cola k dostání v různých baleních. V roce 1985, kdy byla ve Spojených státech a v Kanadě dodána do distribuce se změněnou chutí, zareagovali lidé zcela bezprecedentně důrazným protestem. Po třech měsících se pod názvem Coca-Cola Classic začal do obchodů dodávat opět nápoj s původním složením. Popularitu produktu výstižně dokládá, že po výrazu O.K. je Coca-Cola druhým nejznámějším mezinárodně srozumitelným výrazem na světě.
Marketing výrobce:
Zrod nápoje Coca-Cola
Příběh nápoje a stejnojmenné firmy začal ve Spojených státech, ve městě Atlanta. Psal se rok 1886, když John Stith Pemberton, místní lékárník s pověstí odborníka na míchání různých tonik a patentovaných léků, vyrobil nový, tehdy ještě bezejmenný, osvěžující nápoj.
V současnosti společnost nabízí přes 400 řad svých produktů v 312 státech či závislých teritoriích.
V roce 1996 časopis Fortune zvolil poprvé společnost The Coca-Cola Company "nejváženější společností" světa.
Pro více informací navštivte www.coca-cola.cz
Adresa distributora:
Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.
P.O.Box 2
Českobrodská 1329
198 21 Praha 9 - Kyje
Regulovaný název výrobku:
Limonáda s kolovou příchutí.
Company Address:
P.O.Box 2
Českobrodská 1329
198 21 Praha 9 - Kyje
Trademark Information:
Se souhlasem The Coca-Cola Company.
Přidané látky - další text:
Bez přidaných konzervačních látek, Pouze s přírodními aromaty
Obchodní značka:
Coca-Cola
Vlastnosti:
Pouze s přírodními aromaty, Bez přidaných konzervačních látek, Od roku 1886
Rozměry balení:
330
Složení:
Voda, Fruktózo-glukózový sirup, Oxid uhličitý, Barvivo: E150d, Kyselina: kyselina fosforečná, Přírodní aroma včetně kofeinu
Telefonní asistenční linka:
283 015 801
Webová adresa:
www.coca-cola.cz
Company Name:
Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.
Přidané látky:
Bez
Informace o recyklaci:
Kov - Běžně recyklovaný
Způsob skladování:
Trvanlivé
Druh balení:
Plechovka
Standardizovaná značka:
Coca-Cola
Jazyk produktu:
čeština
Jednotka (specifická):
Mililitry
Řazení vypočítané výživové hodnoty:
Regulace EU č. 1169/2011
Výživové hodnoty
Výživové hodnoty
100 ml
330 ml (%*)
Energetická hodnota:
190 kJ /
627 kJ /
45 kcal
149 kcal (7%)
Tuky:
0 g
0 g (0%)
z toho nasycené mastné kyseliny:
0 g
0 g (0%)
Sacharidy:
11,2 g
37 g (14%)
z toho cukry:
11,2 g
37 g (14%)
Bílkoviny:
0 g
0 g (0%)
Sůl:
0 g
0 g (0%)
Nejprodávanější v této kategorii
Kód | Název | Balení | Cena za jednotku bez DPH | Počet |
---|
Copyright (c) 2007-2023 PEAL a.s. Všechna práva vyhrazena.
Právní podmínky | Ochrana dat | Mapa serveru | Mapa produktů | Odkazy
Webdesign a programovaní a webhosting: MagicHouse s.r.o.